2017年3月30日 星期四

Selena Gomez - Only You 唯你

這次無預警在影集《漢娜的遺言》首播前一天釋出音檔!!
全球首播3月31就。是。明。天。喔。
雖然Selena沒有在螢幕前演出,但她和她母親都是盡心盡力作為戲劇的幕後推手
已經讀過小說的我,在看完歌曲預告又更加興奮了呢

話說這並不是原創歌曲喔!
原唱是雅族合唱團Yazoo,影片底下的有連結>>>

Selena vevo歌詞版:https://youtu.be/T2urfFpDX1c

Looking from a window above
從上方向下俯瞰
It's like a story of love
我們之間若有似無
Can you hear me
你是否能聽見我
Came back only yesterday
也不過是昨天而已
I'm moving further away
漸行漸遠的我
Want you near me
渴望你的陪伴
All I needed was the love you gave
渴求你的愛
All I needed for another day
讓我有存活的意義
And all I ever knew
我的記憶裡
Only you
也只剩下你

Sometimes when I think of her name
當我想起她的姓名
When it's only a game
也不過是場兒戲
And I need you
迫切需要你
Listen to the words that you say
聽聽那些你對我說的話
It's getting harder to stay
日子越來越難熬了
When I see you
每當看見你
All I needed was the love you gave
渴望你的愛
All I needed for another day
讓我有生存的勇氣
And all I ever knew
我能依賴的
Only you
也只剩下你

This is going to take a long time
時間放慢了腳步
And I wonder what's mine
我開始好奇
Can't take no more
還有什麼是偷不走的
Wonder if you'll understand
懊惱著你是否明白
It's just the touch of your hand
即使是隔著門
Behind a closed door
感受到你手掌的溫度就已足夠
All I needed was the love you gave
我渴求的不過是你的愛
All I needed for another day
讓我的明天有意義
And all I ever knew
我能依靠的
Only you
也只剩你了

All I needed was the love you gave
讓我知道你真心在乎
All I needed for another day
賦予明天的我勇氣
And all I ever knew
我僅擁有的
Only you
也只有你了

知道複習漢娜的故事一定又會讓我很難過,可是還是好期待影集,這樣算不算是一種自虐心態XD

PS.一定要去看影片下方的第二個連結,MV做的超美阿(爆哭

沒有留言:

張貼留言