2016年9月8日 星期四

Selena Gomez - Love Will Remember 愛依然銘心

這張粉絲做的圖是借雜誌的圖編輯,卻好有意境 <3
每次再聽這種深情的歌都好想哭

看完一段沒有美滿結局的愛情故事總是好難過
但是,分手之後,全部都是功虧一簣嗎
留下的,其實是傷心背後滿滿的愛
難過之後,也謝謝他們曾帶給我們的回憶

前言-
Hey babe it’s me, I just wanted to call to tell you that
嘿寶貝,是我,想要打來告訴妳
I love you so so so so much
我超級超級愛妳
Just wanted to let you know that you are my princess
希望妳知道妳就是我的公主
You are worthy of all of the love in the world
妳值得世上所有的愛
You are the love of my life
因為妳是我生命中的愛


Now's all we got
現在,這就是我們僅剩的一切
And time can't be bought
寸金難買寸光陰
I know it inside my heart
我懂心底裡的
Forever will forever be ours
永遠都僅屬於彼此
Even if we try to forget
即使我們試著淡忘
Love will remember
愛依然銘心

You said you loved me
你曾過愛我
I said I loved you back
我說我也是
What happened to that?
然後呢?
What happened to that?
之後呢?

All your promises
你所有的承諾
And all the plans we had
所有的未來打算
What happened to that?
所以呢?
What happened to that?
然後呢?

Boom gone
碰一聲,全消失了
Yeah we move on
我們默默的往前走
Even if we try to forget
即使再努力想忘記

Love will remember you
你的愛有如刻骨
Love will remember me
我的愛依然銘心
I know it inside my heart
我知道在我心裡的
Forever will forever be ours
永遠只專屬於彼此
Even if we try to forget
即使試著忘記
Love will remember [x5]
愛依然不朽

The trips we dreamed of taking
我們曾嚮往的旅行
The tags left on the map
地圖上能留著標籤
What happened to that?
所以呢?
What happened to that?
後來呢?

When all you had was nothing
雖然你曾一無所有
And all we did was laugh
卻沒少過歡笑
What happened? what happened?
所以,所以
What happened to that?
然後又怎麼了?

Boom gone
砰一聲,全沒了
Yeah we move on
我們只好選擇釋懷
Even if we try to forget
即使再怎麼想忘掉

Love will remember you
你的愛宛如刻骨
Love will remember me
我的愛依然銘心
I know it inside my heart
我明白心底深處
Forever will forever be ours
永久收藏著我們的專屬回憶
Even if we try to forget
儘管我們都試著淡忘
Love will remember [x5]
愛卻不會消逝

Break down the walls
拋棄戒心
Let heaven in
讓美好滲入
Somewhere in forever
在永恆裡
We'll dance again
我們能再度共舞
We used to be inseparable
我們曾離不開彼此
I used to think that I was irreplaceable
我也曾以為我是無可替代的
We lit the whole world up
我們好像可以撐起全世界
Before we blew it up
在一切崩毀之前
I still don't know just how we screwed it up
我仍不解我們是怎麼走到這步
Forever [x3]
或許是永遠吧

Love will remember you
你的愛如同刻骨
Love will remember me
我的愛依然銘心
I know it inside my heart
我理解心底深處
Forever will forever be ours
永遠都只屬於我們
Even if we try to forget
儘管再努力想淡忘
Love will remember [x9]

愛依然銘心

每次看Selena在演唱時哭就好難過...

好好奇前言到底是不是JB的聲音,不過這首歌絕對是關於他
不論如何,他們的愛依然銘心(噴淚

沒有留言:

張貼留言