2016年9月4日 星期日

John Legend - All of Me 獻給妳

這首歌是John寫給他愛妻的定情曲,超浪漫的啊(撒花
官方MV裡面就是小情侶本人喔,最後還有一小段婚禮畫面
不過不知道為何那個旋律總是越聽越心酸,有種愛到痛心的感覺
愛一個人,就要接受全部最真實的他

以下附的是與知名小提琴手Lindsey合作的影片,官方影片連結一樣在下方喔


What would I do without your smart mouth?
如果沒有風趣的妳,我該如何是好?
Drawing me in, and you kicking me out
將我拉進,又把我拒絕於門外
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
妳使我頭暈目眩,不騙妳,對妳總是完全沒轍
What's going on in that beautiful mind
美麗的小腦袋瓜倒底在想些什麼
I'm on your magical mystery ride
像是一腳踏上妳的神祕旅程
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
不知怎麼,突然一陣暈眩,但我知道一切會沒事的

My head's under water
像是被水淹沒
But I'm breathing fine
呼吸卻依然順暢
You're crazy and I'm out of my mind
妳是如此的瘋狂,使我徹底著迷

'Cause all of me loves all of you
因為我已完全的愛上妳
Love your curves and all your edges
接受妳所有的稜角
All your perfect imperfections
包容妳完美中的不完美
Give your all to me I'll give my all to you
把妳完完全全交給我吧,我也會毫無保留的將自己獻給妳
You're my end and my beginning
妳是我單身的結束,美滿的開始
Even when I lose I'm winning
即使吵輸妳,擁有妳已是一種勝利
'Cause I give you all of me and you give me all of you, oh oh
因為如果妳願意毫無保留,我也會把一生奉獻給妳

How many times do I have to tell you
要我告訴妳多少次
Even when you're crying you're beautiful too
即使是哭泣的妳也美麗不凡
The world is beating you down, I'm around through every mood
就算世界把妳擊敗,我也不會離去
You're my downfall, you're my muse
我的謬思女神,妳就是我墜落的原因
My worst distraction, my rhythm and blues
如藍調節奏,常常使我無法自拔
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我無法停止哼唱,在腦裡不停為妳播放

My head's under water
像是泡入水中
But I'm breathing fine
呼吸卻依然順暢
You're crazy and I'm out of my mind
妳是如此瘋狂,使我徹底出神

'Cause all of me loves all of you
因為我已完完全全愛上妳
Love your curves and all your edges
接受妳的稜稜角角
All your perfect imperfections
包容妳完美中的不完美
Give your all to me
把妳完完全全交給我吧
I'll give my all to you
我也願意將自己獻給妳
You're my end and my beginning
妳是我單身的結束,也是美滿的開始
Even when I lose I'm winning
即使失去了什麼,擁有妳就算勝利
'Cause I give you all of me
因為我將自己完完全全獻給妳
And you give me all of you, oh oh
妳也把自己給了我

Give me all of you
全心全意奉獻給我吧
Cards on the table, we're both showing hearts
就像桌上的紙牌,我們都現出了真「心」
Risking it all, though it's hard
即使再困難,也決定放手一搏

'Cause all of me loves all of you
因為我已完完全全愛上妳
Love your curves and all your edges
接受妳的稜稜角角
All your perfect imperfections
包容妳完美中的不完美
Give your all to me
將妳完全交給我吧
I'll give my all to you
我也願意將自己獻給妳
You're my end and my beginning
妳就是我過去的結束、未來的開始
Even when I lose I'm winning
即使失去了什麼,擁有妳就已足夠
'Cause I give you all of me
因為我已完全獻給妳
And you give me all of you
就像妳付出自己那樣

I give you all of me
我將自己獻給妳
And you give me all of you, oh oh
就像妳對我付出那樣

放一張雜誌美照閃一下大家好了~~
這是一個情歌王子和美模特兒的組合,剛剛發現今年四月他們的第一個女兒出生了!!!

沒有留言:

張貼留言