2017年8月5日 星期六

Ingrid Michaelson - Hell No 門都沒有

總有那樣一個前任
分手後留下的憤怒比傷心還多
只能怪自己瞎了眼看錯人
你問我還願不願意復合?
哈!門都沒有


I shoulda known better
我早該看清
I saw her wearing your sweater
看她穿著你的毛衣
Nice glasses, fake red hair
酷炫眼鏡,染一頭紅髮
Just like me
就跟我一樣呢

Stop crying, stop crawling
別哭了,別求了
Can’t you see that I have stopped falling
我已經頓悟了
We were good at faking forever
人類最厲害的不過是假掰
I get it, whatever
我懂,隨便啦

Am I gonna miss you?
我還會懷念你嗎?
Hell no!
門都沒有
Baby watch me up and go
好馬不吃回頭草
Mama said that the boys like you
我媽說像你這樣的男生
Never work out anyway
永遠無法長久
My girlfriends say are you gonna be sad
我的閨蜜們問我會不會難過
If he calls you up, you gonna take him back?
若是他來電,還要不要他?
I said Hell no, oh Hell no!
我說,門都沒有呢!

I get it, whatever
我瞭,也不想管了
Straight up, don’t blame you
我怎麼能怪你直接呢
You’re not the Cash and I’m not the June
我們就不是天作之合
I’ll never be the one to make you better
我永遠無法讓你改頭換面
Whatever
我放棄了

Hell no!
門都沒有呢
Baby watch me up and go
你只有看我揚長而去的份
Mama said that the boys like you
反正老媽說你這樣的男生
Never work out anyway
也定不下來的
My girlfriends say are you gonna be sad
姊妹淘問我傷不傷心
If he calls you up, you gonna take him back?
若是他打來,我們會不會復合?
I said Hell no, oh Hell no!
開什麼玩笑,門都沒有呢!

In my bed, late at night
深夜,在床上
Thinking of how you held me tight
想著被你抱在懷裡的時光
And will I be lonely
想著等我醒來
When I wake, did we make a big mistake?
發現獨自一人,會不會是個大錯誤?

Hell no, baby watch me up and go
才怪呢,你只能看著我瀟灑離去
I always knew that a boy like you wouldn’t work out anyway
我早知道和你這種男生交往是不會有結果的

Hell no!
門都沒有呢!
Baby watch me up and go
看我瀟灑離去
Mama said that the boys like you
老媽也說,和你這種男生交往
Never work out anyway
是沒有未來的
Girlfriends say are you gonna be sad
朋友們問我心不心痛
If he calls you up, you gonna take him back?
若是他打來,我會不會接受復合?
I said Hell no, oh Hell no!
我說,門都沒有呢!

人都是有尊嚴的,傻一次、兩次就夠了
這一次就瀟灑的放手吧

沒有留言:

張貼留言