2016年2月4日 星期四

Ariana Grande - Break Free ft. Zedd 重獲自由


我知道這首歌有點舊了,但WTH今天這首歌很符合我的心情Lol
算是心靈上的頓悟吧?!豁然開朗的感覺

還記得前陣子這首歌紅的跟什麼一樣,走到哪都聽得到
我個人是沒有很喜歡Ari,偏好渾厚型 (Ex: Adele),不過被洗腦之後發現好啦也沒那麼難聽,歌詞也很符合歌手的形象可愛可愛的


If you want it, take it
如果你想要,就快拿走離開吧
I should've said it before
這話我應該早點說的
Tried to hide it, fake it
之前總是隱藏、假裝
I can't pretend anymore
我無法再這樣自欺欺人

I only wanna die alive
我寧可一路好走
Never by the hands of a broken heart
也不願為你心碎
Don't wanna hear you lie tonight
忽視你的謊言
Now that I've become who I really am
現在我就要找回自我

[Chorus x2:]
This is the part when I say I don't want ya
現在就是我你決裂的時刻
I'm stronger than I've been before
比起從前,我已更加堅強
This is the part when I break free
現在就是突破自我的時刻
'Cause I can't resist it no more
我無法再忍受下去

You were better, deeper
你曾經深情、美好
I was under your spell
我中了你的愛情魔法
Like a deadly fever, yeah, babe
像是染了迷上你的致命高燒
On the highway to hell, yeah
也像是駛往地獄的公路

I only wanna die alive
我寧願好好的死
Never by the hands of a broken heart
也不願毀於你撕裂人心之手
Don't wanna hear you lie tonight
不想理會你的種種謊言
Now that I've become who I really am
我只想要重拾自我

[Chorus x2:]
This is the part when I say I don't want ya
現在就是我們分手的重大時刻
I'm stronger than I've been before
比起過去,我已更加堅強
This is the part when I break free
現在就是我重拾自由的時候
'Cause I can't resist it no more
因為我已受夠等待
No more, baby, ooh
親愛的,我已受夠了

Thought on your body
想到你的身軀
I came alive
我就恢復了生氣
It was lethal
但你是如此危險
It was fatal
完美致命
In my dreams it felt so right
連在我夢裡都如此美好
But I woke up every time
但每次醒來都破滅了
Oh, baby

[Chorus x2:]
This is the part when I say I don't want ya
此時此刻我已與你決裂
I'm stronger than I've been before
比起之前,我已更加堅強
This is the part when I break free
現在就是我重獲自由的時刻
'Cause I can't resist it no more
因為我已無法忍受你


我知道Ari很美,不過...有誰可以告訴我她的MV到底在幹嘛!!??

沒有留言:

張貼留言