2017年1月21日 星期六

Hannah Montana - Who Said 誰說

Miley說小甜甜布蘭妮是她的童年,同樣的,孟漢娜是我們的童年啊(泛淚
雖然她轉型的那陣子一直努力催毀迪士尼時期的清純形象,拜託 放棄吧XD
我們永遠愛你,也忘不了當年閃閃發亮的孟漢娜 :P



I'm more than just
我不單單只是
Your average girl
你眼中的普通女孩
I'd like to turn me up
看我火力全開
And show the world
然後向這個世界宣示
Aw, yeah

'Cause some can talk to the talk
有些人很好講話
But this girl just wants to rock
但這女孩只想要用力搖滾
I'm individual
獨一無二的我
I'm not like anyone
和別人完全不一樣

I can be glamorous
我可以金光閃閃
Just like you see in all the magazines
像雜誌上那樣
I can be cool as ice
也可以是冰山美人
Or anything I wanna be
或是其他我想要的樣子

Who said, who said
誰說 誰說
I can't be Superman?
我不可能是超人?
I say, I say
我說 我說
That I know I can
我知道我可以
Who said, who said
誰說 誰說
I won't be President?
我當不了總統?
I say, I say
我說 我說
You ain't seen nothin' yet
你還沒見過真正的我呢
Aw, yeah
Yeah!

Go on and make some noise
繼續為我尖叫吧
Every girl has her choice
每個女孩都有抉擇的權利
To lead their own parade
都可以勇敢向世界宣告
I do it my way
而我有自己的獨門招式
Ow!

I can be soft and sweet
我可以溫柔甜美
Or louder than the radio
也可以跟音響比大聲
I can be sophisticated
我可以優雅動人
Or totally go (totally go)
也可以完完全全
Outta control
燃燒搖滾魂

Who said, who said
誰說 誰說
I can't be Superman?
我不能是超級英雄?
I say, I say
我說 我說
That I know I can
我有把握我可以
Who said, who said
誰說 誰說
I'm not electrifying?
我不夠有魅力
I say, I say
我說 我說

There's no holding back
不該再躲躲藏藏
Hangin' right on track
堅持走在這條路上
'Cause you control the game
記得你永遠有權改變
So let them know your name
讓他們深深記住你
No limitations on imagination
幻想也不再有所拘束
Imaginate
盡情天馬行空吧
Yeah!

Who said, who said
誰說 誰說
I can't be worldwide?
我不能打入國際?
I say, I say
我說 我說
Time is on my side
時間也配合得剛剛好
Who said, who said
誰說 誰說
I can't be ten feet tall?
我不能變得高大強壯?
I say, I say
我說 我說
That I can have it all
想要的都可以擁有

Who said, who said
誰說 誰說
I can't be Superman?
我不能是全民英雄?
I say, I say
我說 我說
That I know I can
別小看自己了
Who said, who said
誰說 誰說
I won't be president?
我不會是下任總統?
I say, I say
我說 我說
You ain't seen nothin' yet
你還沒見過我的厲害呢
You ain't seen nothin' yet
好戲都還沒開始呢
Whoa
Ayea
Who said
Come on
Whoa!
That's right!


Miley老爸前幾天在Dolly Parton生日發布這個影集片段,感覺時間瞬間倒帶好幾年啊TAT

沒有留言:

張貼留言