2017年1月31日 星期二

Noah Cyrus - Make Me (Cry) ft. Labrinth 別無選擇(淚)

有沒有發現這張臉有些眼熟啊?
她就是Miley的親小妹喔~~ 不論長相還是歌聲都跟姊姊有幾分神似呢
Noah跟姊姊一樣都是童星、早早在演藝界出道,近期終於推出的第一首單曲啦
話說大家可以去Youtube聽不插電的版本,也很好聽喔 ;)


I never needed you like I do right now
我不曾如此刻需要你
I never needed you like I do right now
內心不曾如現在急切
I never hated you like I do right now
也不曾這般怨恨你
'Cause all you ever do is make me...
因為你逼得我走投無路

Gave you up 'bout 21 times
放棄你大概有二十一次
Felt those lips, tell me 21 lies, yeah
相印雙唇,騙我二十一次
You'll be the death of me
你就是我的死因
Sage advice
一句真心話
But loving you could make Jesus cry
就喜歡叱吒風雲你的

When I hear you're sayin' "Darling
聽你叫我親愛的
Your kiss is like an antidote."
你的吻有如解毒劑
I'm fightin' like I'm Ali
像是拳擊手努力奮戰著
But you got me on the ropes
但你卻緊緊把我纏住了

I never needed you like I do right now
看不出我有多需要你嗎
I never needed you like I do right now
多希望你感受的到我的渴望
I never hated you like I do right now
卻也不曾如此刻深深憤恨著你
'Cause all you ever do is make me...
恭喜你把我逼到了絕境

Couldn't hear the thunder
雷鳴聽而不聞
But I heard your heart race
只感受的到你加速的心跳
Couldn't see the rain
下雨視而不見
We're too busy makin' hurricanes, yeah
我們只顧著屋內的風暴
Love ain't easy when it ain't my way
愛並不總是簡簡單單的
But it gets hard, when you ain't here makin' me crazy
沒有使我瘋狂的你,一切反倒更加困難了

Baby, say the word, darlin'
親愛的,就直說吧
You know just how to hold the sucker down
你總是知道怎麼玩弄人
So I'll see you in the morning
明天早上見吧
I can't watch you walk out
不然也不忍心看到你離開

I never needed you like I do right now
不曾如此刻需要你
I never needed you like I do right now
不曾這般急切渴望
I never hated you like I do right now
不曾如現在怨恨你
'Cause all you ever do is make me...
你總是逼得我
Cry
以淚洗面
Cry
淚腺潰堤
Cry
崩潰大哭

Hear the thunder
終於聽見雷鳴
See the rain
看見雨水
Yeah
是啊
Keep on makin' me cry
繼續逼我哭吧
Yeah
Hey, hey, yeah
Keep makin' me scream and holler
讓我驚聲尖叫
Keep on makin' me cry
逼我以淚洗面
You don't know what you're doin' to me
你甚至不知道自己幹了什麼好事
Hey, hey, yeah
Yeah

I never needed you like I do right now
從前不曾如此刻需要你
I never needed you like I do right now
以往不曾這般急切渴望你
I never hated you like I do right now
也從來不曾打從心底怨恨過你
'Cause all you ever do is make me
但是,我已別無選擇了

這首歌應該很多人都很有感觸吧
最需要援助與陪伴的時候,你卻不在
那麼,以後也別回來了,我傷不起啊

BTW外國女生都好早熟啊((這女孩不是才大我幾個月嗎OAO

沒有留言:

張貼留言