2017年1月27日 星期五

Robin Sparkles - Let's Go To The Mall 一起來血拚

上次有發過羅賓亮晶晶崩壞的單曲PS. I Love You
這次要介紹的是她的第一首也是最暢銷的一首歌~~
趁著過年介紹這首好像也蠻符合風情的XD

影片下方的連結是影集畫面喔>>>

Let's go to the mall, everybody!
大家一起去血拚吧!

Come on Jessica, come on Tori,
潔西卡、托莉快來啊
Let's go to the mall, you won't be sorry
快來血拚,才不會後悔
Put on your jelly bracelets
戴上矽膠手環
And your cool graffiti coat
穿上塗鴉大衣
At the mall, having fun is what it's all about
在商場玩得開心最重要

I haven't done my homework yet (That's OK!)
我還沒做作業(沒關係啦!)
And you know how my parents get (Whatever!)
你也知道我爸媽的反應(管他咧!)
I don't care,'cause all my friends are gonna be there
我完全不想管,因為朋友們都在那
Let's go to the mall today
所以今天快來逛街吧

Everybody come and play
大家都跑來玩樂
Throw every last care away
跟所有的憂慮說掰掰
Lets go to the mall, today
現在立馬來商場就對了
Lets go to the mall everybody!
大家都快來喔!

There's this boy I like
我喜歡的男孩就在那
Met him at the food court
和他在美食街碰面
He's got hair like Gretzky
他的頭髮像是格雷茨基
And he does jumps on his skateboard
然後他跳上他的滑板
I hope he asks me out
希望他會約我出去
Takes me to my favorite spot
帶我去我的秘密景點
It'll be just him and me
然後剩下我們倆
(But don't forget the robot)
(但別忘了還有機器人)

Dad says I'm too young to date (Lame!)
老爸說我太小不能約會(遜唉!)
But baby, I don't want to wait (Let's do it!)
可是親愛的,我已經等不及(所以來吧!)
That's OK, I'm going to rock your body anyway
沒關係,反正我們還是可以玩得很開心
I'm going to rock your body 'til Canada Day
我們可以一直嗨到國慶日

Everybody come and play
大家都一起來狂歡
Throw every last care away
拋棄最後一絲憂慮
Let's go to the mall today
現在就趕快直奔商場

I went to the mall with a couple of friends
我和一群朋友來逛商場
I had a whole week's allowance to spend
我有一週份的零用錢可以花
I want hoop earrings and a Benetton shirt
我想要大圈圈耳環和貝尼頓的上衣
We came here to shop and we came here to flirt
我們來這裡血拚,也來這裡調情
I turned around and who should I see
轉了一圈,猜我看到誰呢
Prime Minister Brian Mulroney
是總理布萊恩穆爾羅尼
He said, "Young lady, I don't approve."
他說:「小姐,不對喔」
So I had to get down and bust a crazy move
我只好下來,做一件瘋狂的事
Hit it Fred, come on
弗烈德,該下囉
Let's go to the mall
一起來逛街吧

Let's go to the mall, everybody!
大家快點來吧!
Everybody come and play
大家都來這裡狂歡
Throw every last care away
把憂愁全部丟一邊去
Let's go to the mall today
現在就來逛街吧

Everybody loves the mall!
大家都愛逛街!
Everybody come and play (Yeah!)
大家都愛找樂子(是不是啊!)
Throw every last care away (I love my hoop earrings!)
煩惱全部滾一邊(我就愛我的大圈圈耳環!)
Let's go to the mall today
今天一定要來逛街的啊


Cobie真的什麼角色都能演啊XDD  各種都難不倒她
Marvel的復仇者聯盟也看的到她的身影喔(飾演神盾局副局長
最後過年吃太多的朋友們可以跟著一起跳 :))



沒有留言:

張貼留言